Kaas

24 november 2019 - Ede, Nederland

Kaas, en trouwens ook pindakaas..  net niet van levensbelang dus. Maar wel heel erg belangrijk: oude kaas neem ik al jaren mee naar alle uithoeken van de wereld. Ik kan niet zonder😉 En op mijn boodschappenlijstje staan ook twee potten pindakaas. Met dat “aan boord” kan ik vertrekken!

Net nog genoten van een heerlijke maaltijd met ons gezellige eetclubje hier in Lunteren. Komende dinsdag ook de afronding van onze Thaise kookcursus in Ede. Ik vind het spannend of we er iets lekkers en moois van kunnen maken...
Opruimen, inpakken, sjouwen naar de opslag en regelen tussendoor. Een huurcontract tekenen, nog naar de kapper, de camper ophalen en inruimen. Het chalet schoon en “verkoopwaardig” achterlaten....Mijn net geboren kleinzoon nog een keer knuffelen.
Daar heb ik nog vijf dagen voor. Ik zie er naar uit en ik zie ertegen op! Altijd tijd tekort, maar het moet lukken, net als alle afgelopen jaren..
De routeplanning naar het zuiden van Spanje maak ik onderweg😉

1. Marie-Constance Smeeman:
    24 november 2019
    HEB NIET HELEMAAL BEGREPEN OF JE VOOR DE HUUR VAN DE FLAT PER 1 FEBR. TERUGKOMT OF DAT HET GEWOON IS DAT JE DE FLAT PER 1 FEBR. HUURT, MAAR PAS PER 1 MAART TERUGKOMT.
    HOE DAN OOK, GOEIE REIS.
  2. Marleen:
    24 november 2019
    Ik kijk uit naar je mooie verhalen en geniet zo een klein beetje mee. Uiteraard zal ik een boel foto's en filmpjes van de kleine man sturen zodat je niks hoef te missen!
  3. Dikkie van de Blaak:
    25 november 2019
    veel pak plezier en lukt het niet dan ga je toch zondag rijden?
  4. Geertje:
    25 november 2019
    Ben heel benieuwd, vooral ook naar Spanje en hoe je daar gaat rijden.
    Sterkte nog voor de komende ďagen!!
    Op zondag geen vrachtverkeer in Frankrijk, dat rijdt lekker door.
  5. Henny:
    25 november 2019
    Up and running Gerda! Globetrotter! Het weer is er nu wel naar om af te reizen. Veel voorpret bij het inpakken. En reizen zonder al te veel route vooraf is ook héél leuk. Voor nu alvast behouden reis en veel plezier onderweg.
  6. Elly Zwienenberg:
    25 november 2019
    Dag Gerda, succes met alle voorbereidingen, en dan op naar een fijne en ontspannen reis! Ben benieuwd naar je reisverhalen, en de mooie foto's die je altijd maakt.
    Geniet er van, en hartelijke groet, Elly
  7. Wil:
    25 november 2019
    Eerst nog even druk druk! Maar dan... op naar de zon en de rust! Een goede afronding van alles en dan alvast een heerlijke reis!
  8. Corrie:
    2 december 2019