No worries

9 februari 2019 - Wilsons Promontory, Australiƫ

No worriesšŸ˜Š Het stopwoordje van die Aussies hier. Ze zeggen het voortdurend.. en ik inmiddels ookšŸ˜‰Ā

Tentjes, stoelen, speelgoed en eetgerei.... het vloog allemaal de lucht in vandaag. Gisteren was het nog rustig en regelmatig zonnig toen ik in de ā€œPromā€ Ā aan kwam. Ik maakte nog een flinke wandeling en mooie foto ā€˜s. Dit is het park dat zeer geliefd is bij de inwoners van Melbourne en er in het weekend graag zijn.

Inmiddels wat wijzer had ik dus twee nachten geboekt. En het was ook vol toen ik kwam gisteren!

Vanochtend werd ik wakker geschud door de wind. En die wakkerde vandaag aan tot kracht 9 en de regen viel ook de hele dag met bakken de lucht uit. Warm werd het niet. En de Aussies? Ze lachen en rennen achter hun weggewaaide spullen aan. Zonder mopperen werden Ā tenten weer afgebroken en alles weer kletsnat ingepakt. Alle bewondering, vrolijk lachend. No worries... dus....volgend weekend beter. Kunnen we nog wat van leren. Hier staan nu alleen nog caravans en campers. Daarin Ā zit je droog en in plaats van de airco staat nu de verwarming aan. Voor het eerst..

No worries dus...šŸ˜€

Fotoā€™s

1. Marleen:
    9 februari 2019
    Haha wat schrijf je toch leuk! Hier is het niet meer zo koud. Graad of 9. Wel behoorlijke wind. Maar windkracht 5, is niks vergeleken met jullie. Hier dus al helemaal no worries! Gewoon Yindy goed vasthouden hahaha
  2. Dikkie van de Blaak:
    9 februari 2019
    Een ding is zeker als je terug bent in Nederland kan de verwarming aan. verder veel plezier met de wind. Hier waai je bijna van de fiets. Fijn weekend Dikkie
  3. Jolanda:
    19 februari 2019
    Vandaag hier 19 feb: zoals je ziet scroll ik wat raar door je berichtjes. Vandaag lekker weer voor nederlandse begrippen 10! graden. Moet jij vast om lachen!