Verzamelwoede

11 maart 2020 - Murcia, Spanje

Ik heb het weer: de verzamelwoede van allerlei dingen, die mee naar huis “ moeten”. En vooral lekkere dingen😉Hier uit Spanje dus de olijfolie, de tapas, tortilla, olijven, manchego en andere kazen En de iberico ham, Pata negra, fuet en wijn. Het is verrukkelijk. In Frankrijk ga ik ook weer in slaan! Allerlei kazen en wijnen😊
De komende tien dagen wordt de camper dus vol geladen met allerlei lekkers 😊😊 en dan ben ik weer thuis.

En... komen jullie mee genieten van al dat lekkers? Samen genieten van al die heerlijke tapas  die ik mee breng? Op 18 april van 16.00 tot 20.00 uur  heb ik open huis in mijn nieuwe appartement in Ede!! Van harte welkom dus allemaal😀😀 ( laat me even weten of je/jullie wel/ niet komen).

Andalusië is schitterend. Een prachtige route door de bergen met de witte dorpjes overal. Ik was het weekend in Benarraba, waar ook een bijeenkomst voor motorclubs was. Het was heel gezellig. In Ronda heb ik vele kilometers ( heuvel op en af) gewandeld over de beroemde brug en het historisch centrum. Door de lange, moderne winkelstraat liep ik terug naar de camping. Vandaag ben in in Murcia aangekomen. De temperatuur is weer opgelopen, vandaag was het 26 graden. Morgen schijnt het hier 29 graden te worden....

1. Aja en Henk:
    11 maart 2020
    Oh,wat ziet dat er goed uit en dan die temperatuur!!! Echt om jaloers op te zijn!! Hier is komende nacht weer veel wind en regen voorspeld!!
    Dus geniet deze laatste dagen nog maar van dat mooie weer!
  2. Frans van der Linden:
    11 maart 2020
    Ik hoop op 18 april te komen.
  3. Marie-Constance Smeeman:
    11 maart 2020
    Als het niet wordt afgelast , zit ik 18 april op een blokfluitweekend in de Eiffel!
  4. Wil:
    12 maart 2020
    Hoi hoi, Spanje is toch ook wel prachtig!! Mooie foto's....
    En ik verheug me op die heerlijke dingen die je meebrengt! Mmm. De datum staat genoteerd dus zonder tegenbericht ben ik er. Nog heerlijke zonnige dagen en een goede thuisreis.
  5. Lia Boekhout:
    12 maart 2020
    Nu aftellen voor jouw Gerda, hopelijk is het dan weer beter weer in ons kikkerlandje.
    Ik hoop 18 april zeker te komen om je nieuwe huis te bewonderen en jouw vakantie verhalen te horen
  6. Dikkie van de Blaak:
    12 maart 2020
    Ziet er allemaal weer schitterend uit. Wij komen 18 april> Fijn weekend Gr Dikkie.
  7. Geertje:
    12 maart 2020
    Hoi Gerda, wat leuk allemaal weer. Doe mij ook maar manchego , heerlijk al die spaanse lekkernijen. Nederland gaat langzaamaan op slot, dus blijf maar zo lang mogelijk daar en geniet van Andalusie.
    Liefs Geertje