Voorlopig einde….

9 oktober 2021 - Les Mauniers, Frankrijk

Ik stop hier ( voorlopig) met mijn reisverslag. Ik wil heel graag leuke verhalen vertellen en leuke ervaringen  delen.

Maar helaas, die heb ik nu niet. Veel pech heeft me achtervolgd en achtervolgt me nog steeds tot nu toe en ik heb weinig leuks te vertellen. Het gevoel van “ survival”  overheerst bij me. Daar doe ik hier niet graag verslag van. De boottocht van Genua naar Barcelona van 30 oktober heb ik geannuleerd . Ik reis nu verder over land via Frankrijk naar Spanje, naar de camping waar ik vorig jaar de winter door bracht. Daar ga ik uitrusten van alle tegenslagen in Italië
We houden met elkaar contact via e-mail en whatsapp!!

Veel dank voor jullie reacties, ik vond het geweldig hoe jullie met met hebben mee gereisd!

1. Lia Boekhout:
    9 oktober 2021
    Gerda, wat een tegenslag allemaal. Sterkte , en neem de tijd om tot rust te komen. Hopelijk verloopt het verder goed.. Groetjes Lia
  2. Henny:
    10 oktober 2021
    Nou nou, je treft het niet zo te lezen. En het is bijzonder jou te horen als iemand die de situatie achter zich laat. Zo ken ik je niet, maar je hebt gelijk. Zoek naar betere omstandigheden voor jou! Dat zal vast lukken. Ook pech houdt een keer op. Een fijne reis verder en ik lees wel op Whatsapp hoe het verder gaat. Neem het ervan! Groeten!
  3. Helma:
    10 oktober 2021
    Ik hoop dat alles snel weer beter gaat. Maar ook mindere dingen mogen zeker gedeeld wordt. that is life🥰
  4. Geertje:
    Lieve Gerda,
    Wat jammer dat je stopt met je reisverhaal!! Wat naar voor je dat je zoveel slecht weer en onweer meemaakt. Ook de andere , minder leuke kant is interessant. Maar het is jouw keuze of je een reisverhaal wilt schrijven.
    Ik blijf benieuwd naar je avonturen, laat je niet uit het veld slaan , dat ben ik niet van je gewend.
    Veel liefs Geertje
    PS ik was ook ooit in Siena, zo mooi!!
  5. Dikkie van de Blaak:
    11 oktober 2021
    Hoi Gerda, ik sluit mij bij de andere schrijvers. Goede reis verder en naar regen komt er zonneschijn.
    Gr Dikkie
  6. Marian:
    11 oktober 2021
    Wat jammer Gerda je had je er zo op verheugd. Hopelijk start je toch snel je reisblog weer ten teken dat het weer beter gaat. Belangrijk om nu even je rust te nemen. Komt vast allemaal weer goed. Maar nogmaals; ook minder goede berichten mogen gedeeld worden. Lieve groetjes
  7. Marian:
    11 oktober 2021
    Wat jammer Gerda. Je had je er zo op verheugd! Hoop binnenkort weer een positief verslag hier te lezen. Probeer even tot rust te komen als je aangekomen bent. Ook minder leuke berichten mogen gedeeld worden.

Lieve groetjes Marian
  8. Marie-Constance Smeeman:
    12 oktober 2021
    Wat vervelend dat je ineens zoveel tegenslag krijgt. Hopelijk krijg je op die camping in Spanje weer zijn. in je camperavonturen. Sterkte,
    Marico