Te koop!

27 september 2021 - Modena, Italië

De camper is te koop!!! Ik roep het steeds als er iets mis gaat, als er iets kapot is of als het allemaal tegen zit met reizen onderweg.
Niets is zo mooi als rondreizen, gaan en staan waar je wilt, de motor dus starten om ergens anders heen te gaan. Als het allemaal maar werkt dus…..  zonder problemen….

Helaas, de afgelopen dagen kreeg ik het internet niet aan de praat.  Goed voorbereid ging ik op weg met extra prepaid, want mijn abonnement is beperkt. Vandaag kon ik net met de laatste Mb’s navigeren  op de fiets naar de Vodafone winkel in Modena. Ik ging twee keer op en neer naar de winkel om het op te lossen. Het werkt nu, heb weer voldoende internet met wat gehannes van wisselen. In totaal 22 km km. gefietst langs levensgevaarlijke wegen en rotondes. Maar gelukkig met mooi weer! En ook twee keer een cappuccino op het terras. En zo ging deze dag voorbij met probleem oplossen. Morgen echt wat leukers: Modena bezoeken. Dan volgen hoop ik mooie foto’s.
Overigens ligt het volgende probleem al op de loer…. Ik vermoed een lekkage aan de water tank….

Camper kopen?

1. Geertje:
    27 september 2021
    Ik zou hem wel willen kopen, lijkt mij heel leuk touren met een camper. Maar dan wel graag probleemloos. En bijkomend probleem, Eric wil géén camper.
  2. Marie-Constance Smeeman:
    28 september 2021
    TROOST JE: THUIS KUN JE OOK PROBLEMEN KRIJGEN , M.N. MET DE COMPUTER. Ik heb steeds ergernis met de internetradio die standaard op BBC RADIO 4 STAAT. ALS IK HEM EEN PAAR DAGEN NIET GEBRUIKT HEB KAN HIJ HET NETWERK NIET MEER VINDEN. En wat dacht je van een tv die het ineens even niet meer doet en het gedoe dat een verhuizing meebrengt om je Ziggo troep weer te verbinden.
    Frits is al naar de Herven, omdat er een kast om half 8 geleverd wordt. 7 oktober verhuis ik en deze keer geen gedonder met een busje maar met een verhuiswagen.
    Gr.,
  3. Dikkie van de Blaak:
    28 september 2021
    ja Gerda zo is er altijd wat. Camper verkopen is zo geregeld. Ga lekker naar Modena. lekker genieten van al het mooi"s.
  4. Hanne:
    Hoi Gerda!
    Soms zit het mee......
    Hopelijk zit het mee met de watertank! Zijn dat standaard tanks of is het allemaal maatwerk?
    We zitten hele dagen met die vraag: standaard oplossing of moeten we maatwerk laten maken? Maar gelukkig heb ik veel tijd om het allemaal uit te zoeken. Blijkbaar zijn we niet de enigen die verhuizen...en alles is op te lossen met wat creativiteit en goede moed.
    We wensen je vooral goed weer en een veilige reis.
  5. Wil:
    29 september 2021
    Hoi, nou zeg wat een pech! Gelukkig opgelost en het klopt het moet wel werken anders…..☹️