Richard is weer beteršŸ˜ŠšŸ˜Š de echte voorbereiding

13 november 2018 - Lunteren, Nederland

Hallo allemaal

De voorbereidingen vergen nu veel van mijn aandacht. Dat is leuk maar ook wel wat onrustig voor me. Ā Ik wil hier zo goed mogelijk alles achter laten. Het chalet hier moet ook winterklaar achter gelaten worden, de waterleidingen worden over twee weken doorgespoten. Ā Ik ben pas rustig als ik in het vliegtuig zit. En vooral het Australie avontuur trekt enorm mijn aandacht Ā nu, ik wil er immers alles uithalen wat erin zit. Ā Ik verdiep me in verhalen en ervaringen van anderen Ā op internet. Ik lees boeken en reisverhalen. Dat zijn de bekende verhalen en gemeenplaatsen. Niets mis mee, maar.....

Maar wat gebeurt er vandaag: ik kreeg de tips van RichardšŸ˜Š Ā Bij hem heb ik de camper geregeld voor de drie maanden dat ik daar ben. Ā Richard heeft heel veel gereisd in Australie met een camper. Hij heeft een enorme ervaring opgedaan. Hij weet waar ik de zeeleeuwen het beste kan zien, de koalaā€™s kan vasthouden en de mooiste plekken om vogels te zien. En wat de mooiste camperplekjes zijn op mijn route! En nog veel en veel meer....

Maar Richard was ziek en het was maar even de vraag Ā of ik nog gebruik kon maken van zijn ervaringen. Ā Maar vandaag kreeg ik werkelijk een enorme hoeveelheid aan informatie. Richard is weer beter dus šŸ˜ŠDe komende week wordt het dus nachtwerk met veel aanvullende voorbereidingšŸ§šŸ¤“šŸ˜Ž Want dit is het echte werk om Australie te ontdekken.

Het doet me een beetje denken aan de voorbereidingen op mijn vrachtwagenrijbewijs šŸ˜‰ het afgelopen jaar. Ik moet nu echt aan de studiešŸ˜€šŸ˜€Ā