Grijs en drugs

25 november 2018 - Badhoevedorp, Nederland

Grijs was het vandaag, een dag dat het niet echt licht wordt. Maar ik mag vertrekken naar zonnige oorden gelukkig! Op dit moment hoor ik iedere minuut een vliegtuig opstijgen: ik ben in het Ibis hotel Schiphol.

Morgenvroeg stap ik ook in het vliegtuig. Omdat ik nog nooit een oog dicht heb kunnen doen, laat staan slapen in een vliegtuig heb ik me nu voorzien van drugs. Gekocht bij de drogist met de naam Kruidvat weliswaar: Cbd olie. Je schijnt ervan te slapen, dus ik vond het het proberen waard.

Ik realiseer me echter nu dat ik hiermee voorzichtig moet zijn. In Singapore staan zware straffen op de invoer van drugs. Dus na inname van een flinke hoeveelheid “drugs” morgen in het vliegtuig hoop ik in een diepe, droomloze slaap te belanden tot de stewardess mij wakker maakt en vrolijk meldt dat wij zijn geland. Het restant laat ik uiteraard achter om niet in de gevangenis van Singapore te belanden. Bij voorbaat verheug ik me dus op de bijna 13 uur lange vlucht nu!!!

Ik wens jullie een goede nacht😊😊

1. Marian Kuppen:
    25 november 2018
    Gerda, geniet van je drugs 😜 slaap lekker, een hele relaxte vlucht en dan vooral GENIETEN........
  2. Lia Boekhout:
    Oeps, aan de drugs. Slaap lekker, een goede reis 😴
  3. Ton:
    Goede reis!
  4. Joop en Truus:
    26 november 2018
    Wij wensen je toe dst je deze reactie pas leest als je er bent. Maak er een fantastische reis van.
  5. Corrie:
    Doe voorzichtig gerda
  6. Henny:
    Fly high...!!😎😎
  7. Hanne:
    26 november 2018
    Het avontuur begint! Ik droom met je mee van de eindeloze rode landschappen. We mogen fantastische foto’s tegemoet zien, straks, na je “ vliegtuigslaap”. Geniet van de zon!
  8. Marian:
    Heel veel plezier Gerda. Maak er een fijne tijd van
  9. Wil:
    26 november 2018
    Inmiddels ben je al in Singapore denk ik. Ik hoop dat de olie z'n werk gedaan heeft. En ben er wel benieuwd na of het inderdaad wat doet. ( ivm mijn slechte slapen...)
    Een goed begin van je reis! Lgrtjs