Grijs en drugs

25 november 2018 - Badhoevedorp, Nederland

Grijs was het vandaag, een dag dat het niet echt licht wordt. Maar ik mag vertrekken naar zonnige oorden gelukkig! Op dit moment hoor ik iedere minuut een vliegtuig opstijgen: ik ben in het Ibis hotel Schiphol.

Morgenvroeg stap ik ook in het vliegtuig. Omdat ik nog nooit een oog dicht heb kunnen doen, laat staan slapen in een vliegtuig heb ik me nu voorzien van drugs. Gekocht bij de drogist met de naam Kruidvat weliswaar: Cbd olie. Je schijnt ervan te slapen, dus ik vond het het proberen waard.

Ik realiseer me echter nu dat ik hiermee voorzichtig moet zijn. In Singapore staan zware straffen op de invoer van drugs. Dus na inname van een flinke hoeveelheid “drugs” morgen in het vliegtuig hoop ik in een diepe, droomloze slaap te belanden tot de stewardess mij wakker maakt en vrolijk meldt dat wij zijn geland. Het restant laat ik uiteraard achter om niet in de gevangenis van Singapore te belanden. Bij voorbaat verheug ik me dus op de bijna 13 uur lange vlucht nu!!!

Ik wens jullie een goede nacht😊😊