Tim Ho Wan

27 februari 2019 - Hongkong, Hongkong

Tim Ho Wan is een restaurant, en ik stond ruim een half uur in de rij te wachten. Dat had ik er wel voor over want ik wilde dit restaurant met een Michelin ster wel eens proberen ! Het staat bekend als het goedkoopste restaurant met ster. Toen ik vertrok moest ik (omgerekend) 9 euro afrekenen😊.

Het is eigenlijk Yim Cha: Theedrinken met allerlei Dim Sum erbij: gestoomde en gefrituurde hapjes. Overheerlijk, vooral de garnalen dumplings. Ik heb vanalles dus geprobeerd. Thuis ga ik dat ook proberen om te maken. Het recept kreeg ik helaas niet😉

Na flink wandelen, bezoek aan de Peak met de tram, de botanische tuin en de St Johns Cathedral was dit dus een mooie culinaire afsluiting vandaag. En ook van mijn “ winter”,want  nu ga  ik weer naar huis. Het voorjaar is immers begonnen😀😀

Dit is mijn laatste blog bericht. Ik vond het echt fantastisch dat jullie met me hebben meegereisd , zelfs hebben meegereden en meegelopen met de video’s ! Ik heb heel erg  genoten van jullie vrolijke, meelevende  en enthousiaste reakties! 😀Het  was voor mij iedere keer weer een genot om ze te lezen ( meestal bij mijn ontbijt in de ochtend).

Dankjewel allemaal en heel veel liefs!!! Tot gauw😀 in Nederland weer (in de regen 😉)🙋‍♀️🙋‍♀️

1. Aja en Henk:
    27 februari 2019
    We wensen je een goede thuisreis!! Wat hebben we genoten van al je verhalen ,foto's en video's!!!
    Hopelijk zien we elkaar snel!
    Lieve groeten aja en Henk.
  2. Wil:
    27 februari 2019
    Fantastisch om mee te genieten van je mooie reisverhalen en foto's en filmpjes! Nu moet alles nog zakken...
    Goede terugreis en tot hoors
  3. Geertje:
    27 februari 2019
    Ooo, Gerda, wat jammer dat dit je laatste blog is!! Ik heb genoten van deze reis!
  4. Henny:
    27 februari 2019
    Jij bedankt voor het delen van je ervaringen. Goede vlucht. Dan welkom in Holland-Klimaatland. Nog even en jij mag nooit meer vliegen.....😎😎
  5. Lia Boekhout:
    27 februari 2019
    Een hele goede terugreis.
    Ik heb genoten van je verhalen foto,s en video,s
  6. Piet:
    27 februari 2019
    Goede vlucht! Zou het eten in het vliegtuig maar overslaan . Na je sterrendiner raakt je maag daar vast overstuurvan😄😄
  7. Jacqueline Versluijs:
    Tot 5 maart in AMS en een hele goede reis,

XX Jacqueline
  8. Elly Zwienenberg:
    28 februari 2019
    Ik wens je een hele goede thuisreis! En wat heb ik genoten van je leuke verhalen en prachtige foto's!
  9. Marie-Constance Smeeman:
    28 februari 2019
    Sterkte met de vlucht naar huis en het weer wennen aan het leven hier. Nu ineens weer redelijk koud.
  10. Ella:
    28 februari 2019
    Jij bedankt dat we mochten meereizen. Het was prachtig!!!!
    Een hele goede vlucht gewenst en in ieder geval tot volgende week donderdagochtend.
  11. Dikkie van de Blaak:
    5 maart 2019
    Gerda bedankt voor je prachtige reisverhalen. fijn dat dat we weer met je mee konden kijken. Tot ziens.