Toch, ja toch dus

9 november 2020 - Ede, Nederland

Toch dus. De camper gaat weer rijden... met mij dus aan het stuur. Naar de zon dus ja, ik durf. En dat durven is niet het probleem. Is het verantwoord? Daarover kan je dus discussiëren. Mijn ervaring deze zomer in Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, België, Italie en Luxemburg is dat het daar minstens zo (on)veilig is als in ons land. En een camper is de beste quarantaine die er is immers.. Breng ik iemand in gevaar? Met al mijn overwegingen is dat niet zo.. niet hier Ede, misschien zelfs minder als ik met de camper reis.

Ik vertrek dus toch weer. Kan het niet laten...Naar Spanje... of Portugal of ...??? En ik deel graag weer mijn ervaringen. Heel leuk om die met jullie te delen in deze spannende tijden.
Ik verander wel van reisblog: ik gebruik Polarsteps voor mijn reis deze winter, een prachtig reisblog! Iedere stap die ik doe kan je zien😊😉Dit is een app die je kunt downloaden en waarmee je mijn route kunt volgen, foto’s kunt zien en mijn verhaaltje regelmatig kunt lezen.
Jullie krijgen een uitnodiging voor Polarsteps! Ik hoop dat jullie me weer achtervolgen😊Lukt het niet om de app te installeren, laat het me dan weten,dan help ik ermee 😊

1. Aja en Henk:
    9 november 2020
    Weer een spannende onderneming!! De vorige keer lukte het ons niet met polar steps. Heb steeds je eerste app. daarvoor gebruikt,ging ook wel . Zie wel hoe het nu gaat. Wanneer ga je vertrekken? Groetjes Aja en Henk.
  2. Marie-Constance Smeeman:
    9 november 2020
    Waar is je eerste stop, Gerda?
    Gr.,
    Marieco
  3. Joop en Truus:
    10 november 2020
    Ik ben benieuwd.
    Joop
  4. Corrie:
    12 november 2020
    dus niet achter de bloempotten van de winter gerda
    koffie hou je tegoed.

hele fijne ries en ik volg je graag.
  5. Corrie:
    24 november 2020