Einde...

15 maart 2020 - Maureillas-las-Illas, Frankrijk

Einde van mijn reisblog nu😊😊😊 Dit is mijn laatste bericht. Over een paar dagen ben ik weer thuis: Ijs en Corona dienende😉😀

Ik wil jullie allemaal bedanken! Voor jullie trouwe, lieve en hartelijke reacties tijdens mijn reis. Ik vind het geweldig hoe jullie met me meegereisd en meegeleefd hebben.
Dat was fantastisch, een geweldig contact steeds met jullie zo! Heel leuk als je zo op reis bent.

Ik ga me nu concentreren op de rest van mijn terugreis.Dat komt goed, heb ik alle vertrouwen in.  We zien elkaar 18 april? Ik ga er nog maar steeds vanuit...toch??? En als dat toch niet lukt laat ik jullie weten wanneer het wel kan😊😊

Tot dan!!! Heel veel groetjes, veel liefs en nogmaals dank dat jullie deze reis (weer) met me hebben mee beleefd😊😊

Veel liefs

Gerda

1. Aja en Henk:
    15 maart 2020
    Graag gedaan,wij hebben genoten van alle verhalen en de foto's!! Goede thuisreis!
  2. Joop en Truus:
    15 maart 2020
    Bedankt voor alle interessante verhalen, wel thuis.
  3. Els:
    15 maart 2020
    Het was heel leuk je te volgen met je gezellige verhalen en mooie foto's.
  4. Willem:
    15 maart 2020
    Wat een reis. Wat een verhalen. Ik heb genoten. Bedankt, Gerda.
  5. Hanne:
    15 maart 2020
    Prachtige reis en verhalen. We kijken uit naar de house warming party. Tot 18 april of later......
  6. Henny:
    15 maart 2020
    Mooi dat je een mooie reis hebt gehad. Zeker leuk dat te volgen. Safe home!
    Over de party gaan we t hebben. Ik hou je op de hoogte.
  7. Dikkie van de Blaak:
    16 maart 2020
    Was allemaal weer prachtig Gerda. De foto's en de mooie verhalen. We reisde een beetje met. Dus jij ook bedankt. Alleen komt er nu een raar einde aan je reis. Wel thuis en tot ziens. Mijn feestje gaat helaas niet door. Dat van jouw misschien wel. Gr Dikkie en FJ.
    ( rij voorzichtig )
  8. Lia Boekhout:
    16 maart 2020
    was altijd weer genieten om jouw belevenis te lezen en je te volgen.
    Goede reis verder, jammer dat het zo moet eindigen.
  9. Carla Bull:
    16 maart 2020
    Jammer dat je reis voorbij is. rijd voorzichtig dat laatste stukje!
  10. Wil:
    16 maart 2020
    Genoten van je verhalen en mooie foto's! Het is wel een vreemde thuisreis en thuiskomen zo met al die maatregelen! Kalmpjes an! Goede reis
  11. Marie-Constance Smeeman:
    16 maart 2020
    Sterkte met je terugreis. Kalm aan en denk erom in NL. mag je overdag nergens harder dan 100km dat voor een camper sowieso hard genoeg is.
    Ben benieuwd hoe je nieuwe flat eruit ziet. Als je een dagje schoonmaakhulp nodig hebt , dan laat het weten. Moet nu wel meer met oppassen inspringen.
    Gr.,
    Marieco