“Klachten”

28 januari 2020 - Awrir, Marokko

Ik krijg “ klachten”🥺😉😉, dat er geen email meer komt, als Ik een nieuw blogverhaal heb geplaatst. Sommigen maken zich zorgen....Niet nodig hoor: alles is prima! Ik hoor graag wie nog wel de e-mail ontvangt, want ik stuur nog steeds mijn ervaringen.
Hoor net dat de e-mailberichten in de spam terecht kunnen komen. Zomaar dus... plotseling🙄🙄🙄

Als ik niets hoor, stuur ik een berichtje dat voortaan dus de mail als spambericht komt. Dan kan op link “ dit is geen spam” geklikt worden. Als ik wel iets hoor, dankjewel! Dan hoef ik geen berichtje te sturen, want dan gaat het immers goed.  Tot het volgende blogbericht!🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️

1. Frans van der Linden:
    28 januari 2020
    Ik kan je verhalen prima volgen!
  2. Sigrid:
    Hi Gerda,
    Wij hebben je de laatste paar keer in de spam teruggevonden.
    Lez/ven met plezier met je mee
  3. Henny:
    Alles komt goed door. Zelfs je dievenverhaal! Groeten
  4. Ineke van Dijk Bulsink:
    28 januari 2020
    Ik lees regelmatig je avonturen.. Komt goed binnen!!!
  5. Jenny en Rein:
    Hoi Gerda,
    We volgen je nog steeds we zijn druk met van alles en nog wat ook met familie omstandigheden geniet nog maar want hier is het..... weer
  6. Wil:
    28 januari 2020
    Hoi Gerda, ik krijg gewoon je mailbericht met de aankondiging van een nieuw verhaal!
    Mooie foto's van je tocht naar de vallei....prachtig! ! Geniet!
  7. Willem:
    28 januari 2020
    No problems. Enjoy your trip.
  8. Mark van Dijk:
    28 januari 2020
    Heb alles gelezen van dieven tot vogelnieuws... en prachtige plaatjes thanxx
  9. Hanne:
    28 januari 2020
    Inderdaad, in de spam gevonden. Die NL dief was wel heel selectief, zeg! En weer prachtige foto’s. Gelukkig niet gemist. Dankzij de gewone mail!
  10. Johan:
    28 januari 2020
    Ik krijg je aankondigen prima in de juiste mailbox. En ik geniet van je verhalen. Ik hoop dat je terug in Nederland niet stopt met je verhalen.
  11. Els:
    28 januari 2020
    Ik lees nog steeds je leuke, mooie verhalen. Ik reageer wel niet vaak maar vind het wel leuk om zo nu en dan iets te horen
  12. Gerda:
    28 januari 2020
    Dank allemaal voor jullie reactie 😊😊😀
    Het blijkt gelukkig mee te vallen met de spamberichten. Ik hou het in de gaten.
  13. Lia Boekhout:
    29 januari 2020
    Ik krijg je berichten ook binnen als spam.Ik lees met plezier je berichten.
    Wat een prachtige foto,s
  14. Geertje:
    30 januari 2020
    Wat een prachtige reis, wat is het daar nog ongerept. Die nederlandse dief, triest hoor! volgende marktje had hij vast voor twee kwartjes een stukje slang kunnen kopen. Veel plezier nog, ik geniet mee!!