Een special: Mona!

30 januari 2019 - Glenorchy, Australië

Mona In Hobart. Nee, niet de Mona Lisa maar Mona: de afkorting van  museum of old and new arts. Eigendom van David Walsh, selfmademan , professioneel gokker en kunstliefhebber ( met een voorliefde voor seks en dood in de kunst).

Ik was vandaag in het museum en ik heb er uren doorgebracht.  Ik heb mijn ogen uitgekeken. Het is boeiend, interessant, maar ook schokkend, confronterend en luguber. En excentriek! Een museumbezoek om werkelijk nooit te vergeten....

De entree was maar  28 dollar, nog geen 18 euro dus. Bij dit blog dus alleen maar video’s en foto’s van Mona  nu en voor dat kleine  prijsje kunnen jullie zelfs een klein beetje mee genieten, je verwonderen, verbazen en huiveren! Ik hoop dat het een beetje een indruk geeft...

Dit was speciaal, schitterend! Het was een expositie once in a lifetime...

Vanochtend ben ik vroeg vertrokken uit Huonville, terug naar Hobart. Het is allemaal goed gegaan. Dank voor jullie lieve en bezorgde reakties! Doet me goed... Het gaat prima hier, moet mijn reisschema wel wat gaan aanpassen... ook in het westen zijn branden en de wegen afgesloten.

Geniet een beetje met me mee van Mona😉😉😉😉

1. Joop en Truus:
    30 januari 2019
    Nou, dat meegenieten is wel gelukt. Dat je het museum gevonden hebt! Het lijkt een beetje op Voorlinden in Wassenaar.
  2. Wil:
    Prachtig zeg! Heel bijzonder en fijn dat je zoveel foto 's maakt e n filmt zodat we steeds meegenieten!!!
  3. Lia Boekhout:
    Heel mooi en interessant
  4. Geertje:
    Hoi Gerda,
    Wat grappig , ik moest ook qua ruimtes aan Voorlinden denken.
    Je maakt wel veel mee deze vakantie!! Geweldig alle beesten die je ziet en ook nog eens zo mooi op foto's , wat een schitterend land. Hoe zijn de Aussies zelf?
    Dag, dag
  5. Geertje:
    30 januari 2019
    Dat knekelkastje met boten vind ik geweldig, hoe bedenk je zoiets. De kunst op de foto's vind ik erg netjes , ben dus benieuwd naar de overige kunst....