Een verstekeling

4 december 2019 - Roda de Barà, Spanje

Voor ik de camping vanochtend verliet, vulde ik de watertank. De schuifdeur stond toen open. Daarna reed ik de camping af. In mijn spiegel zag ik toen een rennende man, wild gebarend en roepend. Ik stopte en draaide het raam open. “Milou, milou!!” schreeuwde hij en hij probeerde de deur open te maken. Een gevaarlijke dwaas, dacht ik eerst....tot hij wees achter me. Ik keek achterom en zag een grijze kat op mijn achterbank zitten. Dat was dus Milou....in de camper gesprongen terwijl ik water tankte. Jeetje, bijna was ik dus een kattensmokkelaar😉 Milou is in Frankrijk gebleven...bij haar baasje gelukkig.
Vandaag dus Spanje in gereden, met hevig noodweer door regen en onweer. De camperplaats, die ik had gepland kon ik niet bereiken i.v.m de wateroverlast. Dus maar iets verder gereden naar de volgende camperplaats. De regen klettert nu op de camper, binnen is het lekker droog en warm.

Morgen verder naar het zuiden, het schijnt droger en warmer te worden😊

1. Marleen:
    4 december 2019
    Jeetje wat een mazzel dat die man het door had dan! Hopelijk ben je snel op een plek met mooier weer!
  2. Aja en Henk:
    4 december 2019
    Nu zo snel mogelijk door naar zonniger oorden!!
    Inderdaad een geluk,dat de baas zijn kat miste,je zit toch niet te wachten op een kat als reisgezelschap hè?
  3. Jacqueline Versluijs:
    4 december 2019
    Alweer zo n aparte "ontmoeting".
    Hoop dat je snel beter weer treft!
  4. Els:
    4 december 2019
    Weer iets aparts. Gelukkig kwam het op tihd goed. Op naar het betere weer.
  5. Lia Boekhout:
    5 december 2019
    Haha geweldig, gelukkig met goede afloop voor baasje en zijn kat.
    Nu op naar de zon.
  6. Peter:
    5 december 2019
    Leuk verhaal! Zou toch komisch geweest zijn als je er in Spanje pas achter was gekomen dat je Milou had meegenomen!
  7. Wil:
    5 december 2019
    Nouuuu! Dat heb jij nou weer... Maar gelukkig ben je wel een kattenliefhebster! Ik hoop dat je snel de zon te zien krijgt. Lgrtjs
  8. Dikkie van de Blaak:
    5 december 2019
    Weer spannend Gerda bijna weer terug gemoeten. nu naar het mooie weer geniet van de reis.
  9. Carla Bull:
    5 december 2019
    Ondanks de regen, klinkt het nog allemaal zo mooi.Mooie reis verder!
  10. Marga:
    5 december 2019
    Hopelijk snel mooi weer voor jou, de regen komt naar hier toe. Een sinterklaas groet uit het mistige Nederland. Misschien zie je hem morgen in Spanje als ie weer vertrokken is, groetjes
  11. Corrie:
    5 december 2019
    Hoe is het weer nu gerda en wel leuk het verhaal van het katje
  12. Marie-Constance Smeeman:
    6 december 2019
    Gauw naar betere oorden met mooi weer.
    Gr.,
    Mariec